SkatanOchHolken

Konsten att vara skitfull

Publicerad 2010-03-07 23:01:17 i Diverse,

Den konsten behärskar jag, jag var absolut inte förberedd på att bli inte bara dritings utan skitings, väldigt bra norska ord för övrigt. Jag fann mig själv ståendes på 7eleven inatt beställandes en börek, det var egentligen inte alls det jag ville ha, jag ville ha en panini men var för klapp för att kunna få ur mig det, otur. Jag kunde heller inte vara kvar där inne eftersom det var en överhängande risk för att jag i så fall skulle spy rätt ut på golvet och ajg har redan svimmat där en gång så jag tycker att jag har gjort mitt på den fronten på just den 7eleven.

Väl utanför så står jag och hänger på en lyktstolpe för att inte tappa balansen medans jag väntar på Christine med böreken. När hon kommer ut finner hon mig i sällskap med en jävla vestkantfjant som röker joint och blåser i ansiktet på mig, tack för den, jag gick hem och spydde i pappperskorgen.

Kommentarer

Postat av: Teresa Dybeck

Publicerad 2010-03-20 12:29:06

Guld!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela