SkatanOchHolken

Påtryckningar från LÄSARNA

Publicerad 2010-03-15 00:00:53 i Diverse,

Jag tycker att det är trevligt att jag får påtryckningar om att blogga från LÄSARNA och inte bara från mig själv, jag har ju varit på en liten minisemester i England och där kände jag inte för att blogga, helt enkelt för att det skulle ha blivit för omständigt (är ju ganska lat och bekväm av mig) och för att jag inte hade något bloggmaterial (förutom det vanliga, hur mycket jag hatar olika saker och sånt). Det jag hatar just nu är ryanair som såklart gjorde så att vi var tvungna att köpa extra biljetter, vi hade biljetter hem på fredagen men eftersom vi inte fick åka på onsdagkväll som vi skulle utan istället på torsdag morgon hann jag inte det jag skulle på torsdag dag utan fick göra det på fredag dag och kunde då inte åka med planet på fredag kväll men det kunde de minsann inte boka om för det planet var inte inställt. Fuck you. Men jag och mamma hade en väldigt trevlig resa och intervjun gick bra.

Kommentarer

Postat av: heffaklumpen

Publicerad 2010-03-15 08:09:57

"ganska lat och bekväm" = fet!

Postat av: Kosmos-Johnny

Publicerad 2010-03-15 08:11:35

Håhåhåhå! Var är ni mina renar?

Postat av: Calleballe Spindelskalle

Publicerad 2010-03-15 15:17:36

http://www.spotify.com/no/blog/archives/2010/03/02/rhianna-in-concert/

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-15 15:22:51

hahaha! jävla norskar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela