SkatanOchHolken

Dagens musikvideo nr 2:

Publicerad 2010-05-24 23:44:20 i Dagens,

Det är ju som så att jag är LYCKLIG innehavare av två styck UFFIE-biljetter, Uffie har, sedan jag hörde henne första gången, stått på delad förstaplats (med Lily Allen) över listan med artister jag vill/måste se live. Nu har hon äntligen bestämt sig för att komm till både Stockholm och Oslo och jag kommer vara på plats i Oslo, ställer hon in så gråter jag. Förmodligen i veckor. Ni som läst mina bloggar tidigare känner garanterat till henne sedan tidigare. Jag kan bara tacka min kära Susanne för att Uffie finns i mitt liv, tack för introduktionen! Here she comes:

Kommentarer

Postat av: ...Foxy...

Publicerad 2010-05-26 10:22:41

Gleder meg skikkelig til helga!!! :D

Som vi snakka om; er det sinnsykt funny at FINALLY er det noe som skjer på byn, som vi begge er gira på! Det føles ut som en evighet siden sist vi drakk sammen, ut på mannejakt "NÅ" ;) hehe

Ingen grunn til å ligge på latsiden, nå som mai er godt i gang!

Postat av: ...Foxy...

Publicerad 2010-05-26 10:23:50

Gleder meg skikkelig til helga!!! :D

Som vi snakka om; er det sinnsykt funny at FINALLY er det noe som skjer på byn, som vi begge er gira på! Det føles ut som en evighet siden sist vi drakk sammen, ut på mannejakt "NÅ" ;) hehe

Ingen grunn til å ligge på latsiden, nå som mai er godt i gang!

Postat av: ...Foxy...

Publicerad 2010-05-26 10:26:13

Hyggelig med dobbelt opp da... :P hahahaha

Trøtt på morran a gitt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela