SkatanOchHolken

Det får till och med bli en tredje dagens låt:

Publicerad 2010-05-05 02:29:24 i Diverse,

Jag har lyssnat jättemycket på den här låten och jag har förstått att det finns två typer av människor när det gäller musik den ena är jag, textmänniskan, och den andra är Calle eller morsan, helhetsmänniskan, jag har konstigt nog inte brytt mig så mkt om texten i den här låten.. pinsamt nog så kunde det lika gärna ha varit jag som skrev texten, det här stämmer så skämmigt bra in på mig. Nu förstår jag varför jag inte lyssnat så mycket på Mellissa Horn, det har inte funnits något behov, jag har ju haft Veronica Maggio!

Kommentarer

Postat av: tjarls

Publicerad 2010-05-06 12:02:13

Text till musik? Vad är det? Och varför tipsar du aldrig om Disneymusik egentligen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela