SkatanOchHolken

Det här är en jävla skitblogg

Publicerad 2010-05-04 00:43:27 i Diverse,

den här bloggen finns egentligen bara till av en enda anledning och den är för att jag behöver ett ställe att spy ur mig allt som försiggår i mitt huvud och hjärta men när det väl kommer till kritan så vågar jag aldrig skriva nåt som är av betydelse för annat än just att få spy ur mig och inte ens det blir gjort ordentligt eftersom jag inte vågar skriva hur landet Egentligen ligger. Hyckleri hyckleri. Inte ens i skydd av nattens mörker kommer något fram utan att vara kryptiskt så att det kan handla om vad som helst bara personen som läser det tror att det är det det handlar om.

Jag trodde att det skulle bli vår för mig nu men de gröna bladen på kvisten blev plötsligt till höstlöv och det var jag som skyndade på solvarvet. Det var dumt, hoppas att vintern går fort över och blir annorlunda nästa gång den knackar på för den här vintern är alldeles för bekant. Den är som en gammal vän man tar upp kontakten med igen och plötsligt efter en stund kommer på precis varför man inte är vänner längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela