SkatanOchHolken

Idag har jag ett problem men jag tänker nämna ett helt annat!

Publicerad 2010-05-25 23:25:10 i Diverse,

Idag när jag var på jobbet kom det in ett par, killen i paret satte sig i stolen närmast kassan och flickvännen gick in och provade kläder. Det här är antagligen den mest frustrerande dagen i mitt yrkesverksamma liv, har varit med om en liknande händelse för några år sedan men det här tog priset! Killen är en av de där 5-10 personerna som man ser i sitt liv som gör att man inte vet om man vill gråta eller bara lägga sig ner död eller bara fria rätt av.

Han var snygg på ett sånt där vis som gör att man inte vill knulla i provhytten (för, JA, det vill man ibland) utan man vill bara titta på honom och titta och titta och titta och kanske fråga om det är ok om man kan bilda en fin liten familj med honom.

Trevlig var han också (tyvärr såg han ut att vara kär i sin flickvän, det är dåligt det! Jag är ju snyggare, just fan, det är inte det som räknas! Damn!) han pratade med mig när jag snurrade runt i butiken och inte fattade vad jag gjorde eftersom jag var så generad att jag helt tappat fattningen. Jag babblade på och på plussidan så skrattade han åt det jag sa, eftersom jag ju som ni vet är väldigt lustig..

Nu till problemet: Hur ska man kunna träffa någon som man vill vara tillsammans med när man då och då dyker på folk som är sådär? Det är ju helt omöjligt. Om man träffat någon som man tycker om och är ganska sugen på och ganska seriös med så *poff* dyker någon sådan upp och man fattar inte varför man har så ful pojkvän när det finns människor i verkliga livet som gör att man vill gråta och sjunga halleluja och bli kristen?

//Cecilia - är frälst (tamigfan två ggr i år redan, hmm... finns det hopp?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela