SkatanOchHolken

Jag vet att ni tröttnar..

Publicerad 2010-05-24 13:13:08 i Diverse,

..på min blogg när jag aldrig bloggar.. det är ungefär som 1+1=2 alltså Cecilia+Alkohol=Inget bloggande. Jag har ju som vanligt en väldigt bra ursäkt till det uteblivna bloggandet: -Ja, va fan tror ni, jag har varit full, full, full full fullfullfullfullfull FULL. Och då har man faktiskt fullt upp med att tvätta kläder, sig själv och få i sig mat och komma till jobbet, enkelt som det. Det är inte så enkelt när man föröker ha heltidsjobb och kombinera det med rockstjärneliv - "so many parties so little time".



Det har varit så mycket ledighet nu också, med 17 mai och pingst men tro inte att det betyder en lugn stund, ett tag började det bli såpass att vi knappt fastnade på bild och det kanske bara är tur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela