SkatanOchHolken

Kjempegrei söndag

Publicerad 2010-05-30 21:48:05 i Diverse,

Har haft en väldigt trevlig söndag, jag luktar numera inte parfym utan bakfylla och grill. Joanna och Ida har ju begåvats med inte bara en utan hela två balkonger så där grillade vi. Jag åt majskolvar och champinjoner, jättejobbigt och inte ett dugg gott. Smör och salt ingick dock, det är ju gott!

Igår såg jag äntligen min älskade Uffie, det var bra men hade förväntat mig att vara lika exalterad som när jag såg Lily Allen och så var dock inte fallet så litt skuffet assss.

Hade idag stora planer på att hälsa på min kära Victoria och sova över men är för slapp och hon också så det blev inget, kasst kasst kasst.

Stor söndagsångest puss från moi - Cecil

Kommentarer

Postat av: Gäddhänget

Publicerad 2010-05-31 23:49:16

Grill och steklukt är det nya, speciellt heta sommardagar när man möter killar på longboard, rutiga långärmade skjortor, sandaler utan strumpor, dog tags runt halsen, döskallering på handen, DC keps med 'one size fit all', röda bröstvårtor på vältränade bröstmuskler och pumpade 6 -7 Pak.

Go for it Girl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela