SkatanOchHolken

Livet i verkligheten:

Publicerad 2010-05-11 23:00:29 i Diverse,

Jag har under helgen varit ute och festat väldigt väldigt väldigt mkt skulle man kunna säga. Kanske någon gång i framtiden kan berätta historier för er men nu ska jag prata om något annat. Jag hade alltså besök av en god vän som jag var ute med, hon har precis varit med i ett reality tv-program. Det går på tv nu och på fyra dagar så var hon plötsligt b-kändis med hela norska folket.

Det har varit väldigt speciellt att vistas utanför lägenheten, folk har ingen skam i kroppen, folk avbryter hejvilt mitt i när vi pratar, folk tar kort i smyg, vilt främmande människor tycker att det är helt ok att bli sura för att det blev en dålig bild och ta 20 kort på rad när de frågat om de kan ta en bild och dessutom regissera samtidigt som om det hade varit ett fotojobb.

Ja självklart förvantade jag mig ju att någon typ av reaktion skulle komma, men inte så starkt. Jag vet att folk är fascinerade av sånt de sett på tv och det är klart att jag också tittar en extra gång när jag känner igen någon, för den första reaktionen när man ser någon man känner igen är ju att man tror att man känner personen men sen så brukar jag komma på att jag inte gör det och fortsätta med mitt.

Ja - jag vill fortfarande bli känd men jag blev ännu mer säker på att jag ska ha ett känt namn och relativt okänt ansikte

Jag är stolt över henne, jag hade verkligen inte klarat att göra så bra tv utan att verkligen ställa till med något!

//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela