SkatanOchHolken

nu jävlar är det vinter på golvet!

Publicerad 2010-05-15 18:40:26 i Diverse,

Nejnejnej, Vinter ska inte med ikväll, men skulle precis resa mig ur soffan och kom inte långt alls, inte upp ur soffan alls föör jag har precis smörjt in mig med babyolja, tydligen under fötterna också, halkade rejält, kanske är tänkt att jag bara ska sitta här och ruttna ett tag till..
..eller, nej, jag har ju nu äntligen ordentligt rent hår, har ju haft så kass ekonomi att jag varit tvungen att snåla på schampot så har bara blivit halvren i håret sista veckan. Har nu inhandlat schampo för idag är ingen vanlig dag idag är det Cecilias löningsdag (ja igår alltså fast den 15 egentligen).

Läste du det här nudå Johan eller kanske du Christoffer, eftersom jag ju lagt till mig som favorit?

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Det här är det senaste, skicka gärna ett sånt sms om dagen, man blir ganska glad då, har skickat en del under veckan och fick själv ett inatt, glad blir man, tänk också att de lyser gult och om du är lagd åt det hållet kan associeras väldigt mycket till något som en del där ute tycker är gött. Det var visserligen bara nåt jag kom på nu och definitivt inget jag är sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela