SkatanOchHolken

Trots att jag var edru

Publicerad 2010-05-31 22:40:25 i Diverse,

Trots att jag var edru, som att vara nykter så fint heter på norska, så har jag stått och halvsovit på jobbet idag. Ja trots att jag var nykter igår alltså. Ja, jag var ju nykter idag också! ÄR nykter. På grund av långvarigt alkoholbruk så har jag inte haft tid att vika tvätten.. den ligger i en stor hög i soffan och hänger lite runtikring överallt och är verkligen störande, men inte lika störande som när vi bara hade en soffa tyvärr.. so it's stuck.

Jag har fått en ny lillasyster också. Hon anlände igår och ska heta Anna, så nu efter drygt 23 års väntan har han äntligen fått en Anna min far.. ja eller tydligen Vår far. Elin den andra lillsyrran tyckte att hon skulle heta Algot. Det tycker jag med för jag hade väntat mig en lillebror men nehej, aldrig en annan. Men det kanske är lika bra om det inte blir några fler nu för jag tycker att jag egentligen är alldeles för gammal för att få nya syskon.. men det är ju kul för Elin att få ett syskon i mer passande ålder och jag antar att jag ska kunna tycka att den här nya är skojig hon också :)

Kommentarer

Postat av: tjarls

Publicerad 2010-06-01 11:44:41

Jag tror nog det vore som bäst för oss alla att du nöjer dig med att bara ha en bror. Det är mer än tillräckligt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela