SkatanOchHolken

Borde göra en lista till

Publicerad 2010-11-27 00:13:28 i Diverse,

  • Jag har inget minne, jag borde göra en lista på vilka som ska få julklappar, som jag ju redan sagt att jag gjort.. Jag Ljög.
  • Jag borde göra en lista på vilka jag legat med. Jag Ljög. Det har jag redan.
  • Jag borde göra en lista på vilka låtar jag lagt upp eftersom jag väldigt ofta är fast på samma låtar i många många år.. Jag hade tänkt lägga upp Leonard Cohen's In my secret life "-I cheat and I lie"..
..men jag tror jag skiter i det och lägger upp något mycket mer oväntat istället:




btw, jag hade kunnat ligga igår, med en irländare.. men det har ju hänt nåt med mig (kanske blivit vuxen?) jag tyckte att han var snygg men betedde sig för konstigt, que? Första gången i världshistorien! Spännande, fast jävligt trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela