SkatanOchHolken

För att låtsas som att det här är en modeblogg:

Publicerad 2010-11-24 00:32:18 i Diverse,

Som alla andra modebloggare i Sverige och Norge så ska jag härmed säga att dessa finns i min ägo! Efter att ha sett dem på min kompis kompis fötter i London, lyckats att för en gångs skull ha samma skostorlek som någon, provat dem och desperat försökt få köpa dem av henne har jag nu lyckats stalka upp dem i Norge, Tack Maria! Jag hoppas verkligen att det inte är för kallt eller för slaskigt när jag kommer hem för jävlar vad det ska traskas runt i de här till jul! Yeah yeah yeah! Thank you Santa!



Ska även försöka mig på att inhandla några schyssta lågklackade högskaftade stövlar, det hade känts trevligt att ha med, får se vad tomten har mer till mig i sin säck. Satan, jag glömde Svenskt Tenn-väskan jag vill ha, vem vet, CSN-påskharen kanske har något i sitt ägg till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela