SkatanOchHolken

Ibland så skulle man vilja be om ursäkt

Publicerad 2010-11-24 01:20:02 i Diverse,

Ibland så skulle man vilja be om ursäkt, ungefär såhär skulle den ursäkten som jag ibland skulle vilja säga låta: Ursäkta mig, jag var lite full när jag försökte ligga med dig, jag tycker inte att du är snygg. Fast egentligen är det nog mest till en själv ursäkten då skulle vara riktad, för att man försökt ligga med någon som man egentligen inte vill ligga med. Har inte hänt så många gånger. Men ja, det har hänt. FÖRSÖKT that is.

Kommentarer

Postat av: vic.

Publicerad 2010-11-24 11:15:31

Jasså, hva har du drevet med nå da babe? hehe :P

Driver å funderer på en slik type unnskyldning selv, men med en litt annen vri; Unnskyld for at jeg var så full den kvelden, må si jeg ikke helt husker at vi har hatt sex... haha

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-11-27 01:04:37

Inget, det ær bara gammalt skit som går genom huvudet och førhoppningsvis stannar utanfør i fortsættningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela