SkatanOchHolken

Jag vet att ni också gör det!

Publicerad 2010-11-18 00:22:07 i Diverse,

Nu sitter jag här och plågar mig själv igen, jag sitter och facebook-stalkar utan dess like. Vem är du kompis med, vad har ni skrivit till varandra, när var det, hur känner ni varandra, har ni legat, när var det i så fall? ..och inte för att jag vill - för att jag måste och för att jag kan och är ganska sjuk i huvudet och har ganska många tvångsmässiga beteenden och har druckit 3 små klunkar rosé. Stäng din jävla profiljävel och sluta förfölja mig så att jag kan sluta förfölja dig. Jävla as.

Jag vet att detta inte är något som bara jag sysslar med utan att det i vår facebook-dominerade värld är helt normalt. Frågan är bara när det går för långt. Jag är ju inte alls svartsjuk av mig men hur fungerar det här för folk som är det och som har riktiga problem? Inte alls antagligen. Undrar om någon har blivit mördad för något som någon svartsjuk jävel fått för sig p.g.a facebook - ÄN? (Ja, än, för det kommer helt klart att hända, inte en, inte två men hur många gånger som helst).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela