SkatanOchHolken

Jaha och nu då?

Publicerad 2010-11-13 18:02:28 i Diverse,

Skitfint väder idag, det tog mig bara 5 och en halv timme att göra mig iordning och jag är fortfarande osminkad.. resultat: Jag missade att gå ut i solskenet så då känns det ju ganska meningslöst att gå utanför dörren över huvud taget. Jo, jag vet att det är lördag så att jag ju borde vilja gå ut och supa skallen av mig, men som jag nämnt tidigare så är det mittivueckanfylla som gäller här. Så jag sitter snällt vid datorn och väntar på att Bert ska visas i Svea rike så att jag sen kan kolla det på svtplay.se.

Jag har iaf gjort en vettig sak idag, jag fixade nåra fula gamla brädor igår som jag ska ha till mitt senaste projekt i skolan så jag har tvättat dem och på tisdag är det bara en månad till jag kommer hem och det är mindre än två veckor tills brorsan kommer på besök, fett som de skulle ha sagt i förorten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela