SkatanOchHolken

Jamen jag kör väl en dagens låt då!

Publicerad 2010-11-09 22:08:14 i Dagens,

Har säkert haft den här tidigare men jag gillar den även om jag gillar den lite lite mindre nu efter att Jaa9 & OnklP har dissat mig i sin nya singel "Party svenske" (men ok, bara halva mig, jag har ju som jag brukar poängtera liiite mer rätt att vara i Norge än andra "vanliga" svenskar). Fast vad fan, de ska inte säga nåt, jävla bonnläppar, jag är ju antagligen mer från Oslo än vad de är, de är ju från nån liten norsk håla som säkert inte ens har McDonalds. Jag vill inte ligga med OnklP längre. Där missade han minsann nåt!



På tal om musik, jag har ju sett fram som fan emot att få höra en massa ny schysst housemusik och diverse sånt, men icke! Engelsmännen jag känner lyssnar ju på My Chemical Romance och Panic at the Disco (Ursäkta ev. felstavningar på bandnamnen, jag ogillar dem så pass skarpt att jag inte bryr mig om att kolla upp stavningen nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela