SkatanOchHolken

Jazz

Publicerad 2010-11-27 01:47:28 i Diverse,

Ni som har turen att bo i en stad där de har förstått vad Jazzbrunch innebär för bälbefinnadet (och för bakfyllan!) så vill jag bara säga, grip möjligheten, gå på Jazzbrunch! (Kör full ut, drick Bloody Mary till maten och va salongsberusad strax efter lunchtid och skit i det, det är bara jantelagen som säger att du inte ska va salongsberusad mitt på dagen, de andra vill ju också va med men kan inte, för de jobbar, men det gör inte du, gå på museum!) Jajajaaaa! För er andra som inte har möjlighet att äta och lyssna på liveband så kan ni sätta på era fulaste byxor, skita i att duscha (men kom igen, tvätta händerna och ansiktet, det gör man oavsett!), fixa en kopp te, kanske du äter en mandarin och några nötter och när du torkat av citrusfruktsaften från dina fingrar på mysbyxorna så sätter du dig lugnt och skönt och lyssnar på den här låten (efter att du gjort melodikrysset, självfallet! Vad trodde du?!). Ni som kör hemvarianten kan i lugn och ro ta fram hembräntflaskan, pressa i en halv gurka i brist på tomater och bara må, lycka till:
..Kanske jag är min fars dotter trots allt, trots vissa tidigare tvivel från min sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela