SkatanOchHolken

Nakenbilder

Publicerad 2010-11-13 14:28:06 i Diverse,

Jag är lite sugen på att ta nakenbilder, eller kanske underklädesbilder, för ungefär en gång i månaden när jag går upp på morgonen och tittar mig i spegeln så är jag så jävla snygg, de eventuella bilderna hade ju varit jättebra att ha och titta på när man alla andra dagar i månaden ser fet och jävlig ut. Det är lite märkligt att man kan känna sig som världens värsta looser samtidigt som man känner sig svinsnygg. Det går ju inte helt hand i hand men det har det väl aldrig direkt gjort i den här hjärnan. Men det hade varit skönt om det kunde göra det snart.. Det är lite tröttsamt att leva på gränsen till schizofreni hela tiden. Jag får nog ta och äta lite bönor och choklad, gå en promenad och se på "Come dine with me" och "Bert" så kanske det här blir en bra dag det också. Men först ska jag tvätta brädorna som jag har i min dusch..

Kommentarer

Postat av: vickan

Publicerad 2010-11-13 16:06:02

har lyst til å gjøre det selv jeg, da smakfulle bilder, uten å avslære for mye! Gi meg et år, og jeg blir med... vil bare få trena litt og fått en "grei" brunfagre først! ;) Julegave til oss selv nest jul kanskje?

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-11-13 16:10:36

Jaaa, la oss gjøre det Cec,helt seriøst!

Tror det hadde vært både morsomt og "hyggelig", både da og senere. Gjøre "vorse" ut av det, med påfølgende god mat og god vin! La meg bare trene og sole et år, så kan det være julegave til oss selv neste år! ;)

Postat av: Victoria

Publicerad 2010-11-13 16:14:02

oj, fikk beskjed om at den første ikke "gikk igjennom" jeg... jaja, da skjønner du tegninga! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela