SkatanOchHolken

Neheeeej!

Publicerad 2010-11-16 01:32:01 i Diverse,

Trodde inte att jag skulle hamna på smygfylla ikväll igen, men det gjorde jag, bara för att en kompis lillsyrra är så bra på att tjata! Verkligen, men i vanlig ordning blev hon full, gick hem, jag blev Fullare, gick inte hem, gick hem senare, ännu fullare och nu sitter jag här, men mina potatis-pasta-gnocci(vad är det och hur fan stavas "ni"?). Oavsett så är det väldigt mitt-i-natten-gott och jag tänker äta upp alla. Ja, det glömde jag säga.. jag fick en vinflaska, ja det kan man säga, inatt så knackade det på min dörr, jag öppnade inte, då ringde det på min telefon, två gånger.. jag svarade inte så jag fick ett sms.. Idag när jag träffade den som ringt så sa hon att det var en kille som hade köpt en vinflaska till mig, han hade även skaffat chips till mig..

Eftersom jag är smart och förstår vad en kille vill med chips och vin mitt i natten så väntar jag till dagen efter, det tänker jag fortsätta med eftersom det var jackpott (ahhh, okeida, fick inga chips) men fick en hel gratis vinflarra och blev ganska onykter.. Så nästa gång om jag inte är sugen på dig.. don't bother, really don't (I wont fuck ya, I really wont!)

Puss puss, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela