SkatanOchHolken

Oseriös - jag?

Publicerad 2010-11-13 16:07:48 i Diverse,

Satt i godan ro och skypade med en kompis och hon berättade att hon blivit medlem på en datingsida, jag tycker ju att sådant är väldigt kul även om jag inte skulle kunna tänka mig att träffa någon på en sådan sida. Hur som helst så blev jag också medlem, svarade på 300 frågar och skulle precis kolla utbudet när jag plötsligt blir uutloggad för att en minut senare få ett mail där det står att jag blivit borttagen då jag är alldeles för oseriös. Tack, jag har ju alltid ansett mig själv vara en av de seriösaste människorna jag känner men ack så fel man kan ha.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-11-14 16:11:09

Vad är det här med att man ska börja med datingsidor när man är knappt över 20.. ?Trodde det var för desperata skilda tanter o gubbar, men ack så fel jag har eftersom detta sprider sig fortare än klamydia bland vår unga befolkning .. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela