SkatanOchHolken

Skavlan i mitt hjärta

Publicerad 2010-11-13 21:09:29 i Diverse,

Jag har så länge jag kan minnas älskat att se på Skavlan, jag kommer ihåg hur jag som ung tonåring kom till mormor och morfar i Oslo och var sur för att jag var tvungen att vara borta från mina kompisar hemma i flera dagar och på en helg dessutom! Men så satte vi oss i soffan med kringle som mormor bakat och Solo och After Eight om man hade tur och så såg vi på Skavlan, det var så fruktansvärt mysigt! Kanske morfar kliade mig på ryggen och jag somnade i soffan. Nu sitter/ligger jag i min säng i England med 9 tuggummin i munnen och blåser bubblor och gråter framför Skavlan:

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-13 21:41:55

Och jag sitter här och ser på Så mycket bättre, det tycker jag du ska kolla på om du inte redan sett det! Kram

Postat av: Stefan

Publicerad 2010-11-22 23:06:22

Hallå! För strax över ett år sedan drog jag igång en blogg om Skavlan på skavlan.org men pga studier så har det tyvärr inte blivit mycket skrivande. Trots att den inte är uppdaterad på länge så kommer det fortfarande gott om besökare. Eftersom du också gillar programmet så tänkte jag höra om du är intresserad av ett samarbete där jag utvecklas bloggen med design, etc (ingår i min utbildning) samtidigt som du bloggar om avsnitten? Givetvis står jag för kostnaderna (domän + webbhotell). Hör av dig på min mail om du är intresserad. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela