SkatanOchHolken

So fucking pissing me off!

Publicerad 2010-11-17 00:24:32 i Diverse,

Var på banken idag för att ta ut pengar (har inte fått nåt kort..). Då jag ska visa mitt körkort så visar det sig att jag har glömt plånboken hemma, my bad, går hem och hämtar den, kommer tillbaka. Puckot i luckan finner mig inte i deras register jag blir svinförbannad eftersom jag har 10000 på ett konto där, hon säger att de kanske har stavat mitt namn fel så att jag måste gå hem och hämta mitt kontonr för att de ska finna det jävla kontot.. Jag hämtar kontonumret och de hittar mig till slut. Frågar varför jag inte fått nåt kort, får som förklaring att jag skrivit att jag både jobbar och studerar (vilket jag inte har, skrev att jag behövde ett konto ifall jag skulle jobba deltid, för att kunna ta emot lön.) och att det verkar misstänksamt så att de ev. kan tro att jag håller på med sedeltvätt och därför inte får något kort. Men ring mig och berätta det då! Nä. Jag satt med en jävla banktant och fyllde i pappren och frågade hela tiden, vad ska jag fylla i här? Hon svarade skriv såhär så ska det gå igenom. Inkompetenta jävla pissengelsmän! Sen frågade jag om jag åtminstone kunde få tillgång till internetbank så länge.. de tittar frågande på mig och säger: Jamen det har du väl redan fått? Näjj! Jag har inte fått ett skit! INTE ETT SKIT!

Nu ska jag sova lite tror jag.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela