SkatanOchHolken

Världens sämsta fotograf har varit i Manchester idag

Publicerad 2010-11-04 01:21:37 i Diverse,

Idag har jag varit på en liten klassresa kan man kalla det, oorganiserad så det blev inte så mycket vettigt gjort direkt, men jag fick ett litet smakprov på staden och fick ett litet kulturellt inslag i mitt liv och det ska ju leda till lycka så det är ju väldigt skönt att veta att jag har lite större chans att överleva mitt liv! Hälften av bilderna från museet är så otydliga så att jag själv nästan undrar vad det är jag tagit kort på.. jaaah! Ska bjuda på några där man kanske ser vad det är:



För er som inte såg vad det var så var bild 1. En liten docka i ett litet dockbadrum, bild nr 2 var En superförstorning av mitt finger och bild nr 3 var ett träd i metall.. ganska så fancy, skulle vilja ha ett själv!

Heyheyhey! Imorgon drar jag till London efter många svinsura miner från mitt håll eftersom det bara är efterblivna folk som jobbar på nationalexpress men skitsamma, konduktörerna och de på plattformarna brukar vara trevliga så jag ska bara prata med dem!

P.S Anställ inte folk som inte kan prata språket ordentligt för att jobba via telefon! För det är väl för fan inte mitt fel att du inte kan prata ordentligt så det är väl för fan inte du som ska bli sne? Det är väl JAG som ska blir förbannad för att du är en inkompetent jävla idiotjävel?

God natt mina älskade små bloggvänner!

Puss å kram

Kommentarer

Postat av: Söta bror

Publicerad 2010-11-09 15:43:27

Vi är omgivna av idioter syster. Lär dig lev med det.. det är svårt dock..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela