SkatanOchHolken

1/3 avundsjuk 3/4 glad att jag slipper

Publicerad 2010-10-02 15:59:44 i Diverse,

Nu är det Mârtenshelg i Arvika, antagligen det hetaste samtalsämnet just nu.. kanske tågurspårningen kan få va med lite också. När jag ser på gamla bilder så är det klart att då önskar man ju att det kunde vara som förr på ett vis, men tänker man lite mmer så vet jag ju vilken plåga det varit också. Hursomhelst så tänkte jag fira det med en liten bild:



Såhär såg det ut på Mârten för vad jag tror är tre år sedan, Malin med en öl stabilt placerad i handen, inga barn där inte. Jennie hade inte sålt sin lägenhet än, det var där vi hade förfestat, Lina ska nu gifta sig i Australien, Maja föder upp kattungar och har högst takhöjd i hela världen och Frida har flyttat till Karlstad och har kastat rullstolen åt helvete!

Hej på Mârten på er brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela