SkatanOchHolken

Alla jobb jag kommer få

Publicerad 2010-10-31 15:30:15 i Diverse,

Det känns jävligt schysst att veta att om 2,5 år så ska jag ha något svinschysst och askul designjobb till exempel så kan man jobba som övergripande designer på Gina Tricot (ja, de skulle ju behöva en uppstyrning till och från). Det jobbet lär ju inte vara ledigt då men jag ska nog antagligen inte jobba med mode ändå men att veta att möjligheterna finns känns så jävla fett! Jag är så glad att jag inte sitter på röven i Arvika med femton ungar och ett jobb som jag hatar och en kille som jag inte vill ligga med ! Men visst det hade varit bra om man bara kunde gilla läget och faktiskt göra det, men nej, inte en chans att jag kan det!

Kommentarer

Postat av: Han som hänger på...

Publicerad 2010-11-09 15:50:18

I ditt fall hade det nog blivit förgripande designer.. Gina Tricot hade nog känt sig som så när du fått igenom din vilja där.. Vad ska du jobba med då? Kom ihåg att dealen är att du blir rik och jag glassar.. eller hur det nu var..? Kram från nån som tänker på dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela