SkatanOchHolken

Bara för att va lite "inne", lite som de "stora" bloggbrudarna..

Publicerad 2010-10-12 22:24:24 i Dagens,

..så har jag för andra, eller kanske tredje, gången i historien nu gjort ett dagens outfit-inlägg, eller jag kanske bör kalla det för dagens ställ eftersom det är den korrekta benämningen på svenska. Detta ställ är för övrigt inte ens dagens outfit för jag har budgetfuskat lite och handlat för jag kände mig så naken så jag har med tanke på mina nya kläder bytt om tre gånger idag. Det här är då kvällsoutfiten, som jag enbart haft på mig i mitt rum..


...Tittar man lite närmare kan det hända att man om man känner mig väl känner igen byxorna.. Ehhm, byxorna var kanske inte helt rätt benämning.. Ja, det ÄR mina gamla SVEA-långkalsonger, de stryper blodtillförseln i benen, är för korta och åker ner så att jag visar röven, men jag älskar dem och har så gjort sen jag såg dem första gången på M.A.S.H i Karlstad för tjaaaa.. Vad kan det vara? 8 år sen? Så de fick, före många andra mycket mer användbara, praktiska, snyggare och bekvämare plagg följa med mig till england. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela