SkatanOchHolken

Brandlarm två ggr igår en gång idag - check

Publicerad 2010-10-04 18:57:11 i Diverse,

Herregud, brandlarmet går dygnet runt, första gången jag inte blev irriterad på det var nu idag, jag vaknade av det nu för tio minuter sen, efter att ha sovit i 3-4 timmar. Jag sover ju aldrig på dagen för jag tycker att man känner sig så konstig när man vaknar då men hamnade i matkoma förut och bestämde mig för att kolla på Outsiders - Jonny Sveriges fetaste man och så somnade jag och har sovit som en gris sen dess. Hade bestämt mig för att jogga idag men med den här formen så lär tyvärr inte det hända, inte nåt annat jag hade planerat heller.

Igår var brandlarmet på ungefär en halvtimme i sträck, någon som hade micrat något, LÄR ER LAGA MAT ERA ODUGLIGA SMÅ GLIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela