SkatanOchHolken

Efter en..

Publicerad 2010-10-25 15:13:06 i Diverse,

..låååååång dag på universitetet (läs: kooooooort dag på daghemmet saxen och kritan, där jag egentligen befinner mig) så är jag nu helt utpumpad och loggade in på facebook för att finna att några av mina facebook-vänner "gillar" en grej på FB som heter "Tjejer i allmänhet", ja det här var ju det bästa på länge, det ska sägas: http://www.facebook.com/pages/Tjejer-i-allmanhet/170023711847?v=wall All cred till bruden som gjort det här, och jag blir jävligt förbannad den dag det framkommer att det här egentligen gjorts av en man i reklamsyfte! ..ah! fann precis en avbiten nagelbit i tangentbordet, undrar vems den kan vara.. kan inte ha legat där länge eftersom jag tops och pincett-städade det senast igår.. Undrar om jag ska spara den och limma in den i min kroppsavfalls-bok eller om den är för liten och kanske helt enkelt ska få hamna i papperskorgen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela