SkatanOchHolken

Förbereder för år 2011

Publicerad 2010-10-23 23:59:35 i Diverse,

Jag har varit och tittat på almanackor idag.. jag vet inte helt vilken jag ska köpa men jag funderar på de här två:




Alltså Hannah Montana är ju väldigt skojigt att se på men jag har ju egentligen aldrig tyckt att hon haft speciellt bra klädsmak så att titta på henne ett helt år kanske blir för jobbigt, samtidigt så är hon ju kanske lite väl ung och jag är ju heller inte lesbisk så jag tror ajg skippar henne helt.. Då har vi ju bara alternativ ett kvar och det är ju då Justin Bieber och han är ju väldigt söt.. moahhaaaha.. och nej, han är väl inte för ung. Det hänger ju på stilen, han verkar ju alltid så mogen så han kanske får följa med hem..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela