SkatanOchHolken

H U V U D V Ä R K

Publicerad 2010-10-14 20:49:26 i Diverse,

Jag har så sjukt ont i huvudet, jag trodde först att det berodde på de 4, notera ENBART FYRA, ölen jag drack igår men nu har jag övergått till att tro att det är menshuvudvärk för såhär sjukt ont i huvudet kan man fan inte få av öl, jag sitter och gapar och stirrar och gäspar för att bli av med den. Jag ska nog snart gå och lägga mig trots att klockan bara är kvart i åtta här. Fy. Men först en liten bön till gud: Kära gode Gud, kan du göra så att finnen på sidan av min näsa försvinner, den gör så onte och är så ful, jag tror att den kankse också hjälper till på huvudvärken. Tack i förskott! Amen!



Det är mycket tryck nu kan man säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela