SkatanOchHolken

Halsen

Publicerad 2010-10-30 20:39:27 i Diverse,

Fick för ungefär en halvtimme sedan akut ont i halsen, konstigt att man bara plötsligt kan få jätteont i halsen och verkligen märka exakt när man får det, vanligtvis smyger det ju sig på, inte såhär som tyskarna under andra världskriget.

Ja, lördagkväll och jag sitter och scannnar in bilder till min market research men det är lugnt för det är egentligen imorgon jag vill gå ut, vilket jag inte kommer göra, men det gör egentligen inget det heller för jag ska ju till London nästa helg och jag hade lite för kul i torsdags.. är fortfarande bakfull, att jag aldrig lär mig?! Helt otroligt.

Kommentarer

Postat av: Johanna Annicka

Publicerad 2010-10-30 20:53:57

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela