SkatanOchHolken

Hur kan man vara så fruktansvärt omänsklig?

Publicerad 2010-10-11 17:06:18 i Diverse,

Ni har säkert alla läst om killen som hängde sig live på något forum på internet idag. Det finns en facebookgrupp som har manipulerat en massa bilder från när han hängde sig, där han har kungakrona bland annat och folk skriver en massa elaka kommentarer och driver med honom. Hur klarar man av att vara så vidrig, jag hoppas verkligen att de haft en hemskt uppväxt för om de haft en normal uppväxt så finns det ingen som helst ursäkt för att vara så vidrig. Jag förstår ju att det såklart är känsligare om man faktiskt känt någon som gjort det men jag hoppas verkligen att alla jag känner tycker att den typen av "skämt" är lika mycket hillbilly-fasoner som jag tycker att det är!

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-11 22:33:42

Men gud, usch vilka människor det finns!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela