SkatanOchHolken

Idag har jag fått ett brev på posten!

Publicerad 2010-10-05 15:48:14 i Diverse,

Det var väldigt trevligt, man får ju nästan aldrig brev, jag tror att jag ska försöka skicka brev lite oftare för det är ju mycket roligare än att få ett mail. Brevet kom från pappas fru och innehöll följande:
  • En jättefin teckning som min snart fyraåriga lillasyster hade ritat till mig
  • En stor Marabou mjölkchokladkaka
  • Ett trevligt brev
  • En ny signerad bok av Martina Haag
  • En Idolbild av Martina Haag som även den var signerad
Åhh vad glad jag blev, tack så mycket!



Kommentarer

Postat av: g

Publicerad 2010-10-06 23:09:32

men gud va sött, å vad roligt för dig, kanske ska kika igenom kartongerna i förrådet å se om man har kvar dom gamla fina brevpapprena?=)

har din dag varit bra?

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela