SkatanOchHolken

Jag drömmer så konstigt

Publicerad 2010-10-05 10:22:48 i Diverse,

Förra veckan drömde jag att en apa satt på mitt täcke och vaknade av att jag själv skrek. Natt till igår drömde jag att en tjej attackerade mig med en sax för att jag kände killen hon var kär i. Inatt drömde jag att farfar levde och att han hade bestämt att han skulle ha begravning klockan 12 så det var osäkert om han skulle ta livet av sig eller om han visste att han skulle dö eller vad uppplägget egentligen var.
Sen drömde jag om en kille att jag vaknade upp hos honom efter att ha varit på en riktig apfylla och så skulle han hålla på och ringa och ha sig efter och jag fattar inte varför de jävla svinen ska förfölja mig efter så många år, tiden läker alla sår är något som inte min hjärna har hört talas om iaf, jag blir så jävla sne, låt mig va äckelkillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela