SkatanOchHolken

Känner mig inget kul idag, va fan?

Publicerad 2010-10-01 20:33:49 i Diverse,

Jag har lust att skriva ett väldigt underhållande inlägg för jag är ju som bekant ganska underhållande men jag behöver kanske helt enkelt hjälp på traven för att va kul, behöver folk runt mig som gör sjuka saker så att man kan skriva om det.. Så excusé moí? Var är ni? Det är ju svinbilliga shots här så det borde ju bara vara att kasta sig på ett plan eller? Jaja, får väl säga som alla andra säger idag och imorgon i de västvärmländska skogarna: Hej på Mârten!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2010-10-02 00:32:05

Jag lovar att komma dit och göra helt sinnessjuka grejer när halvåret här borta är över!



(Hörru, snygg jävla header förresten!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela