SkatanOchHolken

Men låt folk köpa sex för fan!

Publicerad 2010-10-30 21:59:05 i Diverse,

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/utvardering-av-sexkopslag-kritiseras_5592693.svd

Det finns hur mycket prostitution som helst i världen, det kommer det alltid att göra så länge det finns folk som har ett behov av sex i allmänhet eller någon speciell form av sex som en obetald partner inte vill ställa upp på.

När jag var i Berlin, mitt i centrum, så gick jag längs en gata där det stod ca 20 prostituerade tjejer, man kunde känna igen dem på att alla hade rena vita jackor, svarta byxor och magväskor, jag vet inte om detta är något som de bestämt för att det ska vara lättare att veta vem man ska köpa av eller hur det fungerar. Min poäng är att jag förstod inte att de var prostituerade på att de hade korta kjolar, höga stövlar, inga tänder och stod i skumma kvarter, jag förstod det därför någon berättade det för mig och för att de stod med jämna mellanrum längs gatan och hängde ensamma och såg ut att uttråkat vänta.

Inte en enda av dem såg alkohol- eller drogpåverkad ut, inte en av dem såg ut att stå där av tvång, alla såg ut som helt vanliga trevliga tjejer från trevliga familjer, alla var fräscha och snygga. Man kan så klart aldrig veta hur det egentligen är men jag vet att det finns folk som inte har blivit sexuellt utnyttjade som säljer sex enbart för att de tycker att det är ett smidigt sätt att tjäna pengar. De har helt enkelt en avspänd syn på sex.

Alla människor behöver närhet, om det enda sättet att få det är att betala för det och du har pengarna, varför ska folk se på dig som en dålig människa för det?

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2010-11-09 15:53:19

Jag blir så himla stolt över dig när jag ser hur du skriver och resonerar.. du börjar nästan bli lika bra som mig på det och det skrämmer mig litegrann..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela