SkatanOchHolken

Min 501a vän

Publicerad 2010-10-24 15:56:16 i Diverse,

Jag upptäckte precis att jag har 501 vänner nu på facebook, det är ju helt åt helvete, inte fan känner jag 501 personer som jag kan kalla mina vänner. En vän är väl någon man kan ringa utan att det är konstigt att man ringer? Det kan jag definitivt inte med alla mina s.k vänner. Nu vet jag ju att många har betydligt fler vänner än så och ja, jag känner mig lite elak ibland när jag säger nej till friend requests men folk som jag inte känner igen varken till utseende eller till namn, nej jag känner faktiskt inte er. Folk som gick i min klass för 10 år sedan som jag inte var kompis med då och som inte hälsar på mig på stan.. Nej jag känner inte er heller! Nu var min 501:a vän en gammal klasskompis från 7 år tillbaka faktiskt, haha, men han säger hej och jag har alltid gillat honom så då blire confirm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela