SkatanOchHolken

När alla ignorerar en

Publicerad 2010-10-20 20:08:29 i Diverse,

Ibland så känns det som att alla ignorerar en, ni vet man skickar 30 sms till 30 olika personer och ingen svarar, eller det kanske ni inte vet något om förresten, det kanske är så att hela världen är emot mig, bara mig? Fast egentligen så bryr jag mig inte, för jag har bara skickat två sms och inget av dem var något att svara på egentligen när jag tänker efter.. Men jag bryr mig tillräckligt för att blogga om det, för jag är tydligen en bloggnörd, didnt know that about myself! Egentligen är ju hela det här inlägget en enda stor brist, brist på innehåll, brist på inspiration, brist på sarkasm, brist på morsomheter, brist på naket, brist på alkohol, brist på killar, brist på ligga, brist på cigg, brist på choklad, brist på goda vänner (ja, det har man ju uppenbarligen inte som inte ens kan svara på ett sms). Så eftersom detta inlägg är så jävla värdelöst så ska vi fira det med en liten musiksnutt och efter det sätta punkt för den här skiten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela