SkatanOchHolken

Nu har jag inte ett dugg dåligt samvete

Publicerad 2010-10-19 16:36:16 i Diverse,

Kollade kontot efter helgens shopping och fruktansvärda bläcka, trodde innan att jag skulle spy rätt ut när jag såg det men icke! Någon är på min sida.. Ja, jag själv tydligen, som sett till att jobba, det hade jag helt glömt bort jag har alltså fått lön så nu har jag inte ett dugg dåligt samvete för de små kronorna som gick i helgen, pengar är väl till för att spenders va? Dessutom kommer det alltid nya, vem vet, jag kanske helt enkelt går ut och shoppar lite mer nu när det visat sig att jag varit så förutseende så att jag delat upp mina sista arbetsdagar på två månadslöner. Sen har jag ju inte ens fått skattepengarna än, lalalaaaa! Jag såg en Vivienne Westwood-klänning i hennes butik i Leeds som jag är jävligt sugen på.. kanske den ska bli min.. eller kanske inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela