SkatanOchHolken

Så jävla Ohett

Publicerad 2010-10-28 16:45:45 i Diverse,

När killar går runt med för lite kläder på sig så blir jag så jävla avtänd! Urringning på killar -No Thanks, killar utan t-shirt på krogen -Men jag äter ser du väl, ta bort din håriga, vita, jävliga rygg så är du snäll! Och vill du att jag ska spy på dig eller? Sätt för fan på dig kläderna, vi är i en affär!
Man ska veta när det är läge att vara lättklädd, för er som inte vet, här är några exempel: På badhuset, stranden, på väg in i duschen, på väg ut ur duschen, i omklädningsrummet efter skatepasset, i solväggen i alperna när du är ute och åker snowboard och ligger med mig, när du ska ligga, efter att du legat och är på väg till toaletten/duschen/kylskåpet/balkongen -Nej, du drar INTE på dig en t-shirt, möjligtvis, MÖJLIGTVIS, acceptabelt med att dra på sig kalsongerna, men drar du på dig t-shirten så verkar det som att du har fetkomplex! Och sov för guds skull inte i t-shirt om du har en brud hemma, det var väl inte pyjamasparty med morfar du hade bjudit in till va? Nej, just det. Vet hut!

Kommentarer

Postat av: Storebror

Publicerad 2010-10-28 18:11:44

Du är rolig men som storebror vet jag inte riktigt vad jag ska tycka..

Postat av: oslosvenskan

Publicerad 2010-10-28 22:29:54

Ha ha, bra att du berättar var skåpet ska stå! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela