SkatanOchHolken

10 dagar

Publicerad 2010-09-03 12:23:28 i Diverse,

Om tio dagar sitter jag på ett flyg till England, jag ska bo där i tre år och det blir jävligt spännande. När jag är klar så ska jag bli en världsledande designer, det blir spännande!

Idag är det min sista dag i Oslo tills i slutet av december.. det känns för jävligt! Jag var då ute i onsdags med jobbet det var väldigt trevligt och jag ville ju såklart vara ute längst eftersom det var min sista utekväll i Oslo (mmm okeida.. jag var ute igår med, men inte så länge) så jag tvingade Ine, som tydligen också flyttar till England den 13:e, närmare bestämt 20 minuter från mig, att följa med till en pub på St.Hanshaugen och ta en sista öl där.. Halvfyra tog jag taxi de ca 350 meterna hem därifrån.. nödvändigt, NOT! Men det var såååå värt det, gud va skönt, vi stod och pratade med några puckon till killar med dålig självkänsla som jag inte kom ifrån så dte va fint att bara ojsan hoppsan där kommer min taxi, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela