SkatanOchHolken

Dagens kvinna: Sanna Pettersson

Publicerad 2010-09-21 19:16:56 i Dagens,

Dagens: dagens kvinna är Sanna Pettersson för henne fantastiska Spotifyjobb, ett enkelt ingrepp men det var länge sen jag blev så förbannad! Tur för Storbritannien att hon har svensk IP-adress!



Spotify visade mig ett förslag om att jag skulle byta min location eftersom den inte var i Sverige. HÄLFTEN av mina låtar som jag så omsorgsfullt har lagt i listor gick plötsligt inte att lyssna på. Jag blev så arg så att jag ville gallskrika men kunde inte eftersom jag inte känne rmina grannar än.

Apropå de jag delar kök med, Sanna sa att det låter som en b High School skräckfilm, haha, truetrue! Vi har en svensk blondin (borde kanske operera brösten?), en kines med långt svart hår, den typiska halvtöntiga killen som är snäll och hjälpsam och kan allt om datorer, en stor svart kille som ser farlig ut men är snäll och kristen (...eller?)

Jag tror att det är min roll som dör först.. eller kanske sist för att hon inte fattar? To be continued..

Det här ska vara ledmotivet till filmen:

Kommentarer

Postat av: tjarls

Publicerad 2010-09-24 08:11:10

Oj, en ny it-support dude. Vad glad jag blir för min egen skull. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela