SkatanOchHolken

Det finns hopp!

Publicerad 2010-09-30 02:05:47 i Diverse,

Jag har precis kommit hem efter en ganska torr utekväll, torr som i inte blöt, som i hyfsat nykter och precis när jag kom utanför utestället så mötte jag en skitsöt kille så jag är glad att kunna säga, YES! Det finns hopp, tyvärr så skulle ju jag gå hem och det skulle inte han och jag skulle inte ha tagit med nån hem oavsett för jag ska upp tidigt imorgon. Hursomhelst så har det varit en kul kväll!

Rugbylaget här är ganska känt och jag träffade lagkaptenen och det här är alltså killar som får betalt för att spela rugby.. en av dem stod och spydde, både genom munnen och näsan, i en ölkanna, det brukar de tydligen göra, fick jag veta, varje onsdag..! Mmmm charmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela