SkatanOchHolken

En historisk dag

Publicerad 2010-09-25 23:20:14 i Diverse,

Idag är ingen vanlig dag, nej idag är en historisk dag, jag har idag för första gången i mitt liv kokat linssoppa, det är en av mina favoriträtter så kul att jag numera är en sådan duktig gourmetkock att jag klarar av detta helt själv. Enda hjälpen jag hade var mammas handskrivna recept. Tänkte panikringa henne när det gick åt helvete först men tänkte att "Nej fan Cecilia, klipp navelsträngen, laga mat själv!"

Jag har även idag gjort en iaktagelse, på andra sidan gatan, närmare bestämt snett över gatan har det idag stått en tjej och hur länge som helst porrdansat (MTV-mittinatten-style) så mycket hon bara orkat precis vid fönstret. Antar att de flesta är medvetna om hur väl det syns när någon står vid fönstret i ett rum som är upplyst när det är becksvart ute. Det syns V Ä L, haha!

-Haha, där var det nån som ramlade in i häcken på andra sidan gatan, good work! Klockan är bara drygt 22 här ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela