SkatanOchHolken

Ingen poäng.

Publicerad 2010-09-19 00:25:53 i Diverse,



Nej, det kommer ingen poäng, personen på bilden har inget samband med texten, jag har inget spännande att berätta förutom att jag pratat med kines-grannen idag och bjudit på pepparkakor, det gick hem! Men mest var det här inlägget bara en ursäkt för att få leka med färgen på bilden och få lägga upp en helt onödig bild av mig själv. Historian bakom hur jag fick tröjan är för resten väldigt lustig. Jag ska inte hänga ut personen som jag fått den av men det är roligt och ni kan väl fantisera ihop nån rolig historia själva om ni nu har så lite att göra en lördagkväll så att ni läser det här fruktansvärt onödiga blogginlägget! Men jag tycker att det är roligt att ni gör det! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela