SkatanOchHolken

Nu har jag mjukstartat

Publicerad 2010-09-25 01:49:04 i Diverse,

Jag har ikväll mjukstartat mitt studentliv genom att gå ut och dricka två öl (notera TVÅ öl!!) med en tjej i klassen och en kille hon känner. Hon är väldigt rolig och han var precis lika kul, väldigt lik Ms Jay:

Han har precis samma minspel och nämnde något om att han inte var bög men jag vet inte om jag ska tro på det, han skrattade efter så det känns som att det är svårt att avgöra på ett språk som inte är mitt eget, dessutom har båda konstig dialekt så jag vet inte helt alltså..

Kul var det iallafall och jävligt schysst av henne för hon var sjuk egentligen och skulle ligga hemma men jag sa att jag skulle gå ut själv och hon tyckte så synd om mig så hon skickade ett sms och sa att hon kommer, det var ju tur för jag hade tänkt gå till studentföreningen och där hade de temafest. Hon kom (inte helt oväntat) dit före mig och blev inte insläppt p.g.a felaktig klädsel med tanke på temat och jag hade tyckt att det var skitjobbigt att gå ut ensam och på det bli nekad och gå hem med svansen mellan benen. Har fått fyllehicka, av två öl, va fan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela