SkatanOchHolken

Ovan

Publicerad 2010-09-28 23:15:47 i Diverse,

Huh vad otrevligt det var när jag vaknade imorse för det första så vaknade jag en timme innan jag skulle gå upp och kunde inte somna om och när jag väl kommit till skolan (endast 5 min försenad) så visade det sig ju att det var den enda o-obligatoriska lektionen vi har, varför tänkte jag inte på det igår!? Då hade jag ju kunnat gå upp klockan 12 el halvett t.o.m!

Jag har ju varit nykter i typ en månad så jag var inte alls förberedd på hur jävligt det skulle va idag. Man är otränad helt enkelt! Är döv från den fruktansvärda ljudnivån på fjortisklubben som jag var på igår så kommunikationen har varit komplicerad idag ska jag säga, har varken haft hörseln eller psyket på min sida!

Jag har blivit synsk också, schysst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela