SkatanOchHolken

Packningen gör mig utbränd

Publicerad 2010-09-09 19:50:11 i Diverse,

Jag håller på att packa inför min Englandsflytt. Jag blir helt utbränd av SASs bagage-regler (som såklart ändras till det bättre två veckor efter att jag måste åka, piss). Jag har nu packat och packat och packat i kanske fem timmar med hjälp av min fars fru som sagt: "Njaaaaaaeee, den där är nog inte NÖDVÄNDIG". När vi äntligen hade fått till det kilomässigt rätt så gick jag in för att kolla i mitt rum så att jag inte glömt något.. Då kommer jag på att just fan! Jag har en sänglåda också, där sprack det, IGEN. Blä vad trött man blir av att packa, jag är dessutom dödsförkyld men får inte ligga i sängen och slappa för jag måste träffa mina kära vänner innan jag drar eftersom det kommer vara knapert med umgäng med dem framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela