SkatanOchHolken

Skulle bara titta lite

Publicerad 2010-09-29 18:54:54 i Diverse,

Jag har precis variit på en liten spatsertur genom byn jag bor i, det var en spännande tur, huvudorsakerna till att jag ens orkade mig ut genom dörren var attt jag skulle skaffa mig ett nummer som jag behöver för att jobba, ta en spruta, köpa lök och kolla in skateshopen så att jag vet var jag ska gå å hänga för att eventuellt träffa skitsnygga skatekillar eller bara nån att dricka mer öl med. Jag råkade få med mig ett par nya Vans hem men det gjrode inget för jag behövde ändå nåt åt det hållet.

När jag vandrade genom de övre gatorna i stan, som jag tidigare inte varit så mycket på eftersom jag tycker att alla där uppe ser jävligt risiga ut och det bara är skitbutiker där, så flyger det ut en tjock kärring med käpp och skriker som en galning. Jag vet inte riktigt vad det handlade om men det var några trashiga ungdomar som hade gjort något med hennes son, mördat, dängt eller rånat, I don´t know! Det var inte bara jag som bytte trottoar så det var riktigt vansinnigt.

Efter att jag varit på myndigheten jag skulle till så gick jag på den här trevliga lilla gatan igen och ser då en massa personer stå i ring runt en man som ligger ner, en av dem sitter på huk med fingrarna på hans hals och kollar pulsen.. När jag gick lite längre ner för att köpa impregneringsspray möttes jag av en ambulans, när jag kom tillbaka tio minuter senare så såg det precis likadant ut, jag gissar att han var död. Så nu vet jag inte bara hur döden luktar utan även hur den ser ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela